مرکز ساندویچ پانل ایران | بزرگ ترین فروشگاه مصالح پیش ساخته

منتشر شده در: ۲۰۲۳/۶/۷،‏ ۹:۵۹

مرکز ساندویچ پانل ایران | بزرگ ترین فروشگاه مصالح پیش ساخته

 

لوگو مرکز پانل

مرکز پانل یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده و تامین کننده مصالح ساختمانی مدرن در ایران است، مرکز ساندویچ پانل ایران از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد امروزه ساندویچ پانل در صنعت کاربرد های بسیاری دارد که در ادامه این مقاله به معرفی انواع روش استفاده از پانل می‌پردازیم.

ساندویچ پانل دیواری و سقفی

دو نوع کلی پانل سقف و دیوار است برای دیوار ها از پانل تا ضخامت 20 سانتی متر استفاده می‌شود ضخامت موجود در ساندویچ پانل دیواری را فوم های استفاده شده در داخل آن می‌سازد، فوم پانل می‌تواند از جنس پلی اورتان اکس پی اس یا پشم سنگ باشد در گذشته از فوم پلی استایرن برای ساندویچ پنل استفاده می‌شد.

ساندویچ پانل سقفی نوعی دیگر از انواع اصلی پانل محسوب می‌شود، پانل سقفی در سازه های مختلف استفاده می‌شود حتی برای ساخت سقف خانه و ساختمان از آن استفاده می‌شود، ضخامت پانل سقفی تا 10 سانت می‌رسد و این بستگی به کاربری سازه شما دارد.

هرچه ضخامت پانل بالا تر باشد سازه وزن بیشتری خواهد داشت و در نهایت نیازمند زیرسازی بهتری خواهد بود، پانل برای مصارف گوناگون استفاده می‌شود هر نوع از فوم های ساندویچ پانل برای یک زمینه کاربرد دارد البته متداول ترین فوم پانل پلی اورتان است.

کیفیت پانل تولید شده با پلی اورتان بسیار بیشتر از پانل های دیگر است دلیل آن هم استفاده از خط دیسکانتینیوز برای تولید پانل پلی اورتان است، فوم پلی اورتان چون نیاز به گرما دارد و به صورت پاششی است اغلب به وسیله دستگاه های اتوماتیک تولید می‌شود همین موضوع سبب می‌شود کیفیت محصول تولید شده بیشتر شود.

ساندویچ پانل مرکز

ساندویچ پانل کلین روم یا اتاق تمیز

با گسترش فعالیت پانل در صنعت تولید کلین روم و اتاق های تمیز هم رونق گرفت به کار گیری ساندویچ پانل کلین روم با ضخامت بالا توانست نیاز بازار داخل از جمله دنیای داروسازی و پزشکی را متحول کند همین امر سبب شد تا سازه هایی کاملا ایزوله پدیدار شود.

ساختمان های پیش ساخته امروزی با پانل بسیار استفاده می‌شوند، کاربرد پانل فقط برای ساختمان سازی و ساخت انواع کلین روم محدود نمی‌شود و در صنعت کاربرد های دیگری هم دارند. در ادامه به بررسی انواع کاربرد های پانل می پردازیم.

ساندویچ پانل سردخانه

پس از ظهور پانل ساندویچی در سردخانه سبب شده است تا سازه های جدید بسیار ایزوله تر از قبل در صنعت سردخانه ظاهر شوند، تولید ساندویچ پانل سردخانه به دلیل داشتن استاندارد های بهداشتی بالا بسیار مهم است، کیفیت پانل تولید شده هم در سردخانه تاثیر مستقیم دارد.

سردخانه های متعددی با ساندویچ پانل قابلیت احداث را دارند برای مثال می‌توانیم به انواع سردخانه های زیر صفر و بالای صفر اشاره کرد.

در برخی شهر های داخلی ایران استفاده از سردخانه بسیار سخت و دشوار است چرا که وضعیت آب و هوایی منطقه بسیار دشوار و خاص می‌باشد به همین دلیل باید در برخی از شهر ها از ورود هوای سرد به محیط جلوگیری شود برای مثال در شهر تبریز اگر سردخانه در مقابل ورود هوای سرد مقاوم نباشد در فصول مختلف سال ممکن است محصولات موجود در سردخانه دچار یخ زدگی شوند.

کیفیت پانل در این امر بسیار موثر است به همین دلیل است که پانل های بی‌کیفیت موجود در بازار ایران باید استاندارد های لازم را داشته باشند و بتواند کیفیت سردخانه را حفظ نماید.

انبار مرکز پانل

استفاده از ساندویچ پانل در اتاق حمل بار

کامیون های امروزی بسیار تکنولوژی های پیشرفته تری نسبت به سال های قبل دارند ساندویچ پانل به رشد و پیشرفت سردخانه های متحرک یا همان اتاق حمل بار یخچالی بسیار کمک کرده است، کیفیت پانل و سبک بودن آن می‌تواند تاثیر بسیار در کاهش انرژی مصرفی در تریلر و ترانزیت ها داشت باشد.

اتاق های حمل بار به وسیله پانل کاملاً ایزوله خواهند شد تا بتواند انرژی را کمتر و بهینه تر مصرف کنند و درنهایت اصطحلاک ماشین های سنگین را به کم ترین حد خود برساند.

مشاوره و خرید ساندویچ پانل

قبل از خرید محصول نیاز به یک مشاوره خوب در زمینه ساندویچ پانل است مشاوره خوب می‌تواند شما را در زمینه های مختلف پروژه کمک کند تا در سریع ترین زمان ممکن به سود اورد و مقصود خود دستیابید ساندویچ پانل از آن دسته مصالحی است که داشتن دانش کافی درباره ان بسیاری مهم است و باید در نظر داشت که بهترین نوع پانل را تهیه کنید.

پانل ساندویچ انواع مختلف دارد و اگر در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشید ممکن است دچار مشکل شوید، همچنین قیمت ساندویچ پانل ممکن است در مدل های مختلف آن متفاوت باشد که این امر به دلیل استفاده از فوم و ورق های مختلف با رنگ بندی متفاوت کاملاً بدیهی است.

مرکز ساندویچ پانل ایران به شما در زمینه خرید پانل کمک خواهد کرد و بهترین مشاوره را دریافت کنید تا یک خرید مطمئن و عالی را تجربه کنید.

نصاب ساندویچ پانل

تیم مرکز پانل با داشتن تیم متخصص نصاب می‌تواند به شما در زمینه نصب ساندویچ پانل کمک کند، نصب پانل از آن مواردی است که بسیار حائز اهمیت می‌باشد پس باید در حین نصب از بهترین نصابان استفاده شود تا سازه شما دچار مشکل نشود.

نصاب ساندویچ پانل می‌تواند یک سازه را به بهترین شکل ممکن نصب نمایید آب بندی ساندویچ پانل بسیار مهم است که می‌تواند جلوی بسیاری از مشکلات سازه را در آینده برطرف کند.

 

برچسب ها : ساندویچ پانل مرکز,خرید ساندویچ پانل ارزان,ساندویچ پانل آسیا,ساندویچ پانل کبیر,ساندویچ پانل ماموت,ساندویچ پانل کیان,ساندویچ پانل پلی اورتان