نمایندگی رسمی لنوو در ایران

منتشر شده در: ۲۰۲۲/۱/۹،‏ ۷:۳۸

نمایندگی ‌رسمی لنوو کجاست؟ و چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

پیش از هر توضیحی لازم است تا این برند و محصولات آن را به شما معرفی نماییم. لنوو یک برند چینی است که کمپانی اصلی آن در شهر پکن واقع شده. اما در حال حاضر محصولات آن در چهار گوشه‌ی جهان به فروش می‌رسند. این نشان می‌دهد که این کمپانی یا بهتر است بگوییم که این ابر کمپانی کار خودش را خوب بلد است و اصلاً به همین دلیل توانسته به چنین موفقیت عظیمی‌برسد. به همین مناسبت ما بر آن هستیم تا در این رپورتاژ آگهی شرح کاملی از آن را ارائه دهیم و نمایندگی ‌رسمی لنوو در ایران را به شما معرفی نماییم.

اگر بخواهیم شرکت‌های چند ملیتی را معرفی کنیم که در زمینه‌ی تولید کامپیوتر، تلفن همراه، ‌لپ‌تاپ و سایر وسایل جانبی بهترینند قطعاً شرکت لنوو یکی از ده شرکتی خواهد بود که به ذهن ما خطور می‌کند. 

چرا برند لنوو همیشه مخاطب دارد؟

  • کیفیت: قطعاً در زمان خرید وسایل الکترونیک، کیفیت اولین و یا جزء اولین فاکتورهایی است که ما مایل به مانور دادن بر روی آن هستیم. لنوو یک برند باکیفیت است که نزدیک به هفت دهه امتحان خودش را پس داده و به همین دلیل مشتریان زیادی دارد.
  • در نظر گرفتن طیف وسیع مشتریان: این برند انواع مختلفی از ‌لپ‌تاپ و قطعات کامپیوتر را تولید میکند. از سیستم‌های ساده خانگی گرفته تا سیستم‌های پیچیده مناسب گیمینگ و... در حقیقت می‌شود اینگونه تفسیر کرد که لنوو از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری متفاوتی بهره می‌برد و به نیاز تمام مشتریان توجه ویژه‌ای دارد.
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه: وسایل الکترونیک از جمله تبلت، کامپیوتر، و.... گران هستند. خیل کثیری از افراد مایل هستند تا این آیتم را با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای خریداری نمایند. با این حال وقتی پای کیفیت به میان می‌آید ما معمولاً تصمیم میگیریم تا یک جنس با کیفیت را مقرون‌به‌صرفه خرید کنیم. لذا لنوو جزء برندهایی است که توقع ما را نسبت به این مورد برآورده می‌سازد.
  • نمایندگی‌های فعال: نمایندگی ‌رسمی لنوو در حال حاضر در هر کجا قابل دستیابی است. فرقی ندارد در شرق دنیا ساکن هستید و یا در غرب آن زندگی میکنید. این ابر شرکت چند ملیتی، اوضاع را به گونه‌ای ترتیب داده که شما در هر کجا که هستید به نمایندگی لنوو دسترسی داشته باشید.
  • ضمانت پس از خرید: با وجود نمایندگی ‌رسمی لنوو دیگر مشکلی تحت عنوان ضمانت پس از خرید وجود نخواهد داشت. در صورت ایجاد هر گونه مشکلی می‌توانید به نمایندگی‌های فعال سر زده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل را برطرف نمایید.

 

شرکت لنوو چه محصولاتی را ارائه می‌دهد؟

شما می‌توانید انواع رایانه‌های رومیزی، رایانه‌های سِرور، لپ‌تاپ، نمایشگر،‌هارد دیسک، نت‌بوک، چاپگر، تلویزیون، ابزار ذخیره‌سازی داده‌ها، دوربین دیجیتال، تلفن همراه، و تبلت را از این برند تهیه نمایید. برای خرید این محصولات کافی است تا به نمایندگی ‌رسمی لنوو سر بزنید. همچنین مشاوره، تعمیر، تعویض، تبلیغات و آموزش از جمله خدماتی هستند که توسط نمایندگی لنوو ارائه می‌گردند. در ادامه از این خدمات بیشتر خواهیم گفت.

نمایندگی رسمی لنوو چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

فروش محصولات لنوو: اگر بخواهید محصولات برند لنوو را بخرید به کجا مراجعه می‌کنید؟ خب احتمالاً از هر فروشگاهی بتوان محصولات لنوو را خریداری کرد. اما اگر بخواهید خرید مطمئنی داشته باشید ترجیحاً از کجا خرید می‌کنید؟  این سؤال پاسخی متفاوت دارد. چون محصولات موجود در نمایندگی ‌رسمی لنوو کیفیتی متفاوت نسبت به محصولات عرضه شده در فروشگاه‌های دیگر دارند و اصالت آن‌ها ثابت شده است.

 همچنین حتماً مایل هستید تا از خدمات پس از فروش کالایی که می‌خرید استفاده نمایید. با این حساب خرید از نمایندگی ‌رسمی لنوو این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا از خدمات پس از فروش کالا نیز بهره‌مند گردید.

  • مشاوره: شما یک وسیله‌ی الکترونیکی می‌خواهید. اما هنوز به‌طور دقیق نیاز سنجی نکرده‌اید و دقیقاً نمی‌دانید که باید با چه کیفیتی آن محصول را خریداری نمایید. یا بودجه‌ای را در اختیار دارید اما نمی‌دانید که با این بودجه چه وسیله‌ای را می‌توان خریداری کرد. هزار و یک دلیل وجود دارد که بنابر تک تک آن‌ها افراد ندانند که به چه چیزی نیاز دارند. با این تفاسیر این مسأله به‌راحتی قابل حل است. کافی است به نمایندگی‌های معتبر محصولات الکترونیک سر بزنید و نیاز و بودجه‌تان را با آن‌ها در میان بگذارید. کارشناسان متعددی در این مراکز آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. گفتنی است که نمایندگی ‌رسمی لنوو در ایران یکی از این مراکز معتبر است. و کسانی که در این نمایندگی به فعالیت مشغول هستند همگی از خبره‌ترین و به قول معروف واردترین افراد در ارتباط با محصولات لنوو هستند.
  • آموزش: گاهی ممکن است شما طرز صحیحِ کار کردن با یک وسیله را بلد نباشید و یا ندانید که یک وسیله تحت چه شرایطی طول عمر مفیدتری دارد. هیچ ایرادی ندارد چون همه‌ی افراد همه چیز را بلد نیستند ولی می‌توانند یاد بگیرند. اگر محصولات لنوو را خریداری کرده باشید کافی است به نمایندگی ‌رسمی لنوو در ایران سر بزنید و از متخصصین و تکنسین‌های حاضر در آنجا طرز استفاده درست را یاد بگیرید. در واقع آموزش خدمتی است که توسط نمایندگی لنوو ارائه می‌شود.
  • تعمیر: ارائه خدمات پس از فروش، اصلی‌ترین تعهد شرکت لنوو با مشتریانش است. از اینرو چنانچه کالای الکترونیک شما بعد از خرید خراب شد و یا مشکلی برایش پیش آمد و مثل سابق کار نکرد می‌توانید به نمایندگی ‌رسمی لنوو در ایران سر بزنید و با اطمینان به کارشناسان حاذق آنجا مشکل را برطرف نمایید. لازم به ذکر است که در صورت خرابی محصولات لنوو، فقط مجاز هستید تا به نمایندگی ‌رسمی آن سر بزنید و مشکل را از طریق نمایندگی لنوو برطرف نمایید.
  • تبلیغات: قطعاً از جلوی نمایندگی ‌رسمی لنوو رد شده‌اید. چه دیده‌اید؟ تلویزیون‌های عظیم، جدید‌ترین لب‌تاب‌های حال حاضر جهان، گوشی‌های هوشمند و... به جرأت می‌توان گفت که این نمایندگی‌ها جذابیت خاص و منحصربه‌فردی دارند. این جذابیت برای علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی بسیار بیشتر است.

نمی‌توان منکر شد که محصولات این برند وسوسه‌کننده هستند و افراد را به سوی خود جلب می‌کنند. در واقع این شکلی از تبلیغات است. نمایندگی ‌رسمی لنوو وظیفه دارد تا محصولاتش را در معرض دید قرار دهد. تازه‌ترین محصولاتش را به همگان معرفی کند و افراد را به خرید آن‌ها ترغیب نماید.

اهمیت وجود نمایندگی ‌رسمی لنوو

اگر شرکت لنوو در ایران فعال بود باز هم به نمایندگی نیاز داشت. چون به‌دلیل گستردگی محیطی و پراکندگی جمعیت، قطعاً نمی‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تمام نیاز مشتریان پاسخ داد. از اینرو وجود نمایندگی ‌رسمی لنوو لازم است. این مرکز می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان به همه‌ی نیاز مشتریان پاسخ دهد.

نمایندگی لنوو در ایران با فعالیت 15 ساله‌ی خود توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند و این میسر نمی‌شود جز با ارائه‌ی بهترین خدمات به همراه باکیفیت‌ترین قطعات با وجود کادری مجرب و با دانش روز.

همانطور که ملاحظه کردید نمایندگی ‌رسمی لنوو خدمات متعدد و مفیدی را ارائه می‌دهد. مشاوره، تعمیر، تعویض، تبلیغات و آموزش از جمله خدماتی هستند که توسط نمایندگی لنوو ارائه می‌گردند. به منظور دسترسی هر چه آسان‌تر و همچنین استفاده از خدمات شرکت لنوو در ایران می‌توانید با وب‌سایت lenovotehran.com در ارتباط باشید.