قیمت خرید نرده شیشه ای درتیس

منتشر شده در: ۲۰۲۴/۱/۸،‏ ۱۴:۰۳

قیمت خرید نرده شیشه ای درتیس

نرده شیشه ای یکی از پرکاربردترین روش های محافظت و افزایش ایمنی بالکن و تراس می باشد. استفاده از نرده شیشه ای به دو دلیل مقرون به صرفه بدون و سهولت نصب، بسیار رایج شده اند. البته قیمت نرده شیشه ای بسته به نوع طرح، متریال، ضخامت و ابعاد متفاوت خواهد بود.

خرید نرده شیشه ای درتیس

در این مقاله به بررسی دقیق و جزء به جزء عوامل موثر بر قیمت نرده شیشه ای و همچنین پیش بینی هزینه نصب آن می پردازیم تا کاربران بتوانند میزان بودجه ای که باید برای حفاظ شیشه ای بالکن ، تراس و یا راه پله خود می خواهند را تخمین بزنند.

این مقاله حاوی اطلاعات کاملی در مورد انواع نرده شیشه ای، قیمت هر متر مربع، هزینه نصب و سایر هزینه های جانبی خواهد بود تا کاربران تصمیم درست و مقرون به صرفه ای در هنگام خرید نرده شیشه ای داشته باشند

قیمت نرده شیشه ای درتیس

انواع نرده شیشه ای

  • نرده شیشه ای اسپگات
  • نرده شیشه ای فیکس پوینت
  • نرده شیشه ای اکسپوز
  • نرده شیشه ای دفنی
  • نرده شیشه ای سفارشی

قیمت نرده شیشه ای اسپیگات

نرده‌های شیشه‌ای دارای انواع متنوعی هستند که بسته به سلیقه و نیاز مشتری،میتوان از هریک از این مدلها ، با توجه به نوع سازه استفاده کرد.. یکی از رایج‌ترین انواع نرده شیشه‌ای، نوع اسپیگات می‌باشد. 

در نرده‌های شیشه‌ای اسپیگات از پایه‌ها یا نگهدارنده‌هایی به نام اسپیگات برای نگه‌داشتن صفحات شیشه‌ای استفاده می‌شود. اسپیگات‌ها معمولاً از جنس فلزی مانند استیل و فولاد ساخته می‌شوند و به طوری طراحی شده‌اند که بتوانند وزن شیشه‌ها را به خوبی تحمل کرده و از اعمال فشار یا بار غیرمجاز به آن‌ها جلوگیری کنند.

اسپیگات‌ها با فاصله‌های منظمی در دو طرف نرده‌ها نصب می‌شوند تا ثبات و استحکام لازم را فراهم کنند. علاوه بر جنبه عملکردی، اسپیگات‌های فلزی با طرح‌ها و مدل‌های زیبا می‌توانند به لحاظ زیبایی‌شناسی نیز به نرده‌های شیشه‌ای حس زیبایی را نیز القا کنند.پایه های اسپیگت در در مول کوتاه و بلند وجود دارند ، که با توجه به هر پروژه می توان از یکی از دو مدل استفاده کرد.از نرده شیشه ای اسپیگات می توان در بالکن ، تراس ، دور استخر و راه پله استفاده کرد.نصب نرده شیشه ای اسپیگات نسبت به سایر مدل ها آسان تر است به همین دلیل کارفرمایانی که زمان کافی برای اتمام پروژه ندارند می توانند از این مدل استفاده کنند.اغلب افرادی که برای دور استخر می خواهند از نرده شیشه ای استفاده کنند معمولا از این مدل پایه استفاده میکنند چرا که پایه ها با زمین فاصله دارند و آب براحتی از زیر شیشه عبور میکند.قیمت نرده شیشه ای اسپیگات به نوع جنس پایه ، اینکه استیل باشد یا فولاد ، نوع شیشه ، سکوریت باشد یا لمینت ، ضخامت شیشه و محل نصب بستگی دارد.اگر پروژه دارای سطح صافی باشد و یا اینکه در چه ارتفاعی باشد همگی بر روی قیمت موثر هستند 

انواع نرده شیشه ای درتیس

قیمت نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده‌های شیشه‌ای فیکس پوینت یا نرده شیشه ای دکمه ای ، نوعی حفاظ شیشه ای هستند که در آن‌ها از صفحات شیشه‌ای به عنوان جزء اصلی برای محافظت و از اتصالات دکمه ای به عنوان بست استفاده می‌شود.

در این نوع پایه نرده شیشه ای، شیشه‌ها با استفاده از نقاط اتصالی به نام پوینت فیکس ی به یکدیگر متصل می‌شوند. هر پوینت فیکس شامل یک مکانیزم نگهدارنده است که از طریق پیچ،  یا اتصالات ویژه به سازه اصلی متصل می‌گردد.  

با استفاده از این روش، شیشه‌ها بدون نیاز به قاب و فریم محیطی به فضا اضافه می‌شوند . از مزایای نرده‌های شیشه‌ای فیکس پوینت می‌توان به عبور بهتر نور، دید بازتر منظره، ظاهری مدرن‌تر و ساده‌تر نسبت به نرده‌های سنتی با قاب اشاره کرد. نرده شیشه ای فیکس پوینت نوعی نرده شیشه ای روکار می باشد .قیمت نرده شیشه ای فیکس پوینت با توجه به نوع بست ها که از جنس استیل باشند یا فولاد ، نوع شیشه سکوریت باشد یا لمینت ، ضخامت شیشه ، محل نصب پروژه اینکه در ارتفاه هست یا کف ساختمان.نرده ی مورد نظر قوسی است یا ساده با توجه به تمامی این موارد تعیین می شود. از نرده شیشه ای فیکس پوینت برای ساخت بالکن ، تراس ، راه پله استفاده می شود.

قیمت نرده شیشه ای اکسپوز

نرده شیشه ای اکسپوز نوعی نرده شیشه ای روکار می باشد.در این نوع پایه ، پروفیل هایی به شکل یو در زمین کار گذاشته می شود که جهت نگهداری شیشه می باشند.بعد از قرار دادن شیشه درون این پروفیل ها ، از یک روکش آلومینیومی جهت آب بندی و پوشاندن پروفیل ها استفاده می شود. توجه فرمائید ارتفاع این پروفیل ها حدود 7 تا 10 سانت می باشد اما روکش آلومینیومی کاملا آن ها را پوشش می دهد.قیمت این نوع از نرده شیشه ای تیز به نوع شیشه اینکه سکوریت باشد یا لمینت و یا قوسی ، ضخامت شیشه ، محل نصب پروژه اینکه در کف شاختمان باشد و یا در ارتفاع، چراکه هزینه ی حمل شیشه در هر طبقه متفاوت می باشد.از نرده شیشه ای اکسپوز در بالکن ، تراس ، راه پله استفاده می شود

قیمت نرده شیشه ای دفنی

نرده شیشه ای دفنی همانند نرده شیشه ای اکسپوز نصب می شود با این تفاوت که نصب این نوع پایه به صورت توکار می شود و نیاز به کنده کاری دارد.بنابراین برای نصب نرده شیشه ای دفنی باید قبل از نازک کاری اقدام کنیم.در این روش نیز پروفیل های یو شکل فلزی رو درون زمین می گذاریم.نقش این پروفیل ها به عنوان نگهدارنده شیشه ها می باشند.بعد از اجرای نازک کاری هیچ پایه ای قابل مشاهده نمی باشد.از این مدل اغلب برای تراس و بالکن استفاده میک نند که هیچ مانعی در دید ندارند.

قیمت نرده شیشه ای سفارشی

بسیاری از افراد مدلهای رایج نرده شیشه ای را نمی پسندند و یا شرایط پروژه به نحوی است که باید از نوع سفارشی استفاده کنند. نرده شیشه ای سفارشی شکل و مدل خاصی ندارد  بلکه مطابق با نیاز کاربر و شرایط پروژه نرده شیشه ای برای آن طراحی و سپس اجرا می شود.قیمت این مدل خاص نرده شیشه ای نیز نسبت به نوع شیشه ، ضخامت شیشه و نوع پایه ای که طراحی می شود و هزینه های اجرایی تعیین می گردد.

کلام آخر

قیمت نرده شیشه ای با توجه به نوع پایه ای که توسط کافرما انتخاب می شود ، ضخامت شیشه ، نوع شیشه ، محل نصب و سایر شرایط سفارشی شده تعیین می گردد. به همین دلیل تعیین قیمت دقیق حتما باید زیر نظر کارشناس با مشاهده محل پروژه تعیین گردد وی در صورتیکه نیاز به یک حدود قیمت دارید می توانید از محاسبه گرآنلاین درتیس برای تعیین قیمت نرده شیشه ای به صورت آنلاین بهره بگیرید.کافی است نوع پایه نرده شیشه ای ، ضخامت شیشه و نوع شیشه و متراژ را انتخاب کنید.محاسبه گر قیمت را برای شما محاسبه می کند.

بنابراین انتخاب نوع مناسب نرده شیشه‌ای بستگی به عواملی چون بودجه، الزامات ایمنی، سلیقه ظاهری و نوع کاربری دارد. درتیس در کنار سایر شرکت های معتبر در این حوزه همچون تتراگلس ، رامادر ، پنجره شهر و ... به خوبی توانسته است تمامی نیازهای کاربران را فراهم نماید و از عهده ی تمامی پروژه های خاص با ابعاد غیر استاندارد بر آید. کافی است در وبسایت doortis .ir نگاهی به گالری درتیس بیاندازید و پروژه های اجرا شده ی ما در سراسر ایران را مشاهده نمایید.برای رفع هرگونه ابهام و یا درخواست لیست قیمت با شماره پشتیبانی 34 30 11 44 021 در ارتباط باشید

منبع : درتیس