مقایسه طرح توانمند سازی ارتش در پهنه b , d و e شهرک چیتگر

منتشر شده در: ۲۰۲۲/۴/۲۷،‏ ۸:۵۱

طرح توانمند سازی ارتش در پهنه های e، b و d با ساخت و ساز برج های مسکونی انجام می شود. افرادی که در ارتش خدمات کرده و فعالیت طولانی مدت در آن داشته اند، دارای سهامی مشخص در این پروژه هستند و می توانند از امکانات منحصر به فرد برای تسهیل خرید واحد مسکونی در آن ها استفاده کنند. حالا که بیش از 10 سال از اولین ثبت نام ارتش برای سهام این پروژه می گذرد، عمده افراد تمایل دارند تا از جزییات طرح توانمند سازی ارتش در پهنه b , d و e شهرک چیتگر اطلاع پیدا کنند.

از آنجایی که شرایط خرید واحد در هر کدام از پهنه های شهرک چیتگر متفاوت است، مقایسه طرح توانمند سازی ارتش در هر پهنه شهرک چیتگر می تواند به تصمیم گیری نهایی کمک بزرگی کند؛ چرا که پروژه ساخت و ساز در هر کدام از این پهنه ها، ویژگی های متمایز کننده ای دارند و نمی توان یکی را مطلقا بهتر از دیگری شمرد. به همین دلیل مجموعه دیار 22 در این مطلب، بر آن شده تا توضیحاتی کامل در مورد این طرح توانمند سازی و پروژه های ساخت و ساز در پهنه E، B و D چیتگر برایتان شرح دهد.

شرایط خرید سهام در پهنه های e، b و d

با وجود این که جزییات طرح توانمند سازی ارتش در پهنه b , d و e متفاوت هستند، شرایط مشابهی برای مخاطبان تعیین شده تا مقدار سهم دلخواه خود را در این طرح خریداری کنند. در حالت کلی، افراد باید با در نظر گرفتن متراژ واحد مورد نظرشان نسبت به خرید سهم های 20 متری و 50 متری در طرح توانمند سازی ارتش شهرک چیتگر اقدام کنند. با توجه به تنوع متراژ هر کدام از واحد ها، سهام مورد نیاز برای خرید هر واحد می تواند متغیر باشد.

برای مثال، شما برای خرید یک واحد مسکونی 100 متری باید دو سهم 50 متری در این پروژه بخرید. مجموعه بنیاد تعاون ارتش برای این که پروسه خرید را برای خریداران تسهیل کند، وام بانکی برای هر کدام در نظر گرفته است؛ بنابراین افرادی که بودجه کافی برای خرید سهام در طرح توانمند سازی ارتش در پهنه های b , d و e را ندارند، می توانند از وام بانکی استفاده کنند. مبلغ وام به صورت اقساطی از حقوق ماهانه افراد کسر خواهد شد.

از آنجایی که هر سهم 50 متری متشکل از دو سهم 20 و 30 متری است، برای این که یک سهم 50 متری در این طرح برای خود بخرید، باید دو فیش پرداختی اولیه سهم 20 متری و 30 متری را به مسئولان طرح ارائه بدهید. پرداختی اولیه سهم 20 متری 30 میلیون بوده و پرداختی اولیه سهم 30 متری 45 میلیون تومان است؛ مابقی مبلغ نیز به صورت قسطی توسط خریدار پرداخته می شود. در نهایت، هزینه هر سهم 50 متری 250 میلیون تومان است که در دوران امروزی مبلغ ناچیزی محسوب می شود.

طرح توانمند سازی ارتش پهنه e شهرک چیتگر

ثبت نام برای پروژه ساخت و ساز در پهنه E شهرک چیتگر که در راستای توانمند سازی ارتش انجام می شود، از سال 88 89 خورشیدی آغاز شده است. حالا که نوبت به مرحله اجرایی این پروژه رسیده، به نظر می رسد فرصتی عالی و بی سابقه برای افراد خواهد بود تا یک واحد مسکونی برای خود بخرند. شما برای این که واحد مد نظرتان در پروژه این پهنه را انتخاب کنید، دو عدد سهم 50 متری از طرح توانمند سازی ارتش تهیه کنید.

 

طرح توانمند سازی ارتش پهنه b شهرک چیتگر

طرح توانمند سازی ارتش در پهنه بی شهرک چیتگر، محبوب ترین منطقه برای مخاطبان است. بیش از 16 برج با نمای خارجی شبیه به پروانه در این پهنه ساخته خواهد شد، ساکنان می توانند از منظره 360 درجه شهرک چیتگر بهره مند شده و واحد مورد نظر خود را در یکی از برج ها انتخاب کنند. البته باید توجه داشت که قیمت واحد های هر برج برای افرادی که ارتشی نیستند متفاوت بوده و قیمت برخی از آن ها به دلیل موقعیت جغرافیایی و منظره بسیار مطلوب بیشتر است.

طرح توانمند سازی ارتش پهنه d شهرک چیتگر

آخرین منطقه ای که طرح توانمند سازی ارتش در آن انجام خواهد شد، پهنه دی شهرک چیتگر است. در این پهنه 22 بلوک 24 طبقه ای بنا می شود که هر طبقه دارای 10 واحد است؛ در مجموع، 5280 واحد مسکونی در پهنه d چیتگر در اختیار افراد قرار می گیرد. با این وجود، متراژ واحد ها تنوع بالایی نداشته و بین 100 الی 110 متر مربع متغیر هستند؛ بنابراین افراد می توانند با خرید دو سهم 50 متری، صاحب یک واحد با چشم انداز زیبا در پهنه دی شهرک چیتگر شوند.

در مطلب فوق، توضیحاتی کامل در مورد شرایط و جزییات طرح توانمند سازی ارتش در پهنه e، b و d شهرک چیتگر را برایتان شرح دادیم. با توجه به پیش بینی هایی که از مسیر رشد تصاعدی قیمت ملک در شهرک چیتگر اعلام شده، می توان این طرح را فرصتی عالی برای مخاطبان شمرد تا صاحب یک واحد مسکونی شوند. مجموعه دیار 22 می تواند در تمام مراحل خرید و مشاوره خرید ملک در شهرک چیتگر شما را همراهی کند.