تفاوت سایت مکس نامبر با سایت هایپرفالو

منتشر شده در: ۲۰۲۱/۸/۲۳،‏ ۱۳:۱۳

سایت مکس نامبر

در این مقاله درباره تفاوت سایت مکس نامبر با سایت هایپرفالو می پردازیم، این دو سایت که توانسته اند خیلی عالی در وب فارسی فعالیت کنند و در سایت های خبری مطالب زیادی درباره آنها منتشر شده، قطعا ارزش برسی و تحلیل را دارند پس در این مطلب همراه ما باشید.

برسی تفاوت ها:

هر ما در این مطلب این است ابتدا قالب سایت ها را برسی کنیم و سپس شیوه خدمات دهی این دو سایت و بعد از آن به این بپردازیم که اصلا این دو سایت در حال ارائه چه خدماتی می باشند؟

قالب سایت مکس نامبر:

سایت مکس نامبر

سایت مکس نامبر که در حال ارائه خدمات خرید شماره مجازی می باشد در ابتدا قالب خود را به صورت html منتشر کرده بود که یک قالب بسیار سبک و سئو شده بود و بعد از آن در سال 1399 قالب خود را با المنتور تغییر داد که تبدیل به یک قالب حرفه ای و باز هم سبک شد، در قالب جدید طراحی UI بهتر رعایت شد و کاربر خیلی سریع تر می توانست موضوع سایت و شیوه ارائه خدمات سایت را بفهمد. هرچند که این سایت پتانسیل این را دارد که توضیحات بیشتری درباره شماره مجازی در صفحه اصلی خود منتشر کند ولی در عین حال به صورت خلاصه توانسته مفهوم را منتقل کند.

خدمات سایت مکس نامبر:

سایت مکس نامبر خود را این چنین معرفی کرده است: خرید شماره مجازی اختصاصی در سه سوت= سایت مکس نامبر، اولین سرویس خرید شماره مجازی اختصاصی و تضمینی در ایران. فقط در سه مرحله شماره مجازی خود را خریداری و استفاده کنید. به سه دلیل بسیار مهم سایت ما بهترین گزینه برای شماست: 1.متنوع بودن: فروش شماره مجازی برای بیش از 20 رسانه از 30+ کشور هم اکنون در سایت ما در دسترس است. 2: کاملا اختصاصی: تمام شماره های مجازی ما کاملا اختصاصی می باشند و شماره فقط و فقط مختص شما خواهد بود. 3. کاملا امن: به دلیل اختصاصی بودن شماره ها و تهیه آن ها از خدمات معتبر جهانی، شماره های مجازی کاملا امن می باشد.

در این سایت برای خرید خرید شماره مجازی شما باید بر روی کشور مورد نظر خود کلیک کنید و بعد از آن وارد صفحه بلاگ این سایت می شوید که تحت نظر افزونه EDD می باشد که پس از پرداخت می توانید اسکرین تراکنش را برای پشتیبان بفرستید تا به صورت آنلاین به شما شماره مجازی را تحویل دهد.

قالب سایت هایپرفالو:

سایت مکس نامبر

سایت هایپرفالو که در حال ارائه خدمات خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام و این موضوعات می باشد توانسته با افزونه المنتور یک قالب سئو شده و حرفه ای را طراحی کند که هرچند شاید UI قالب در نگاه اول ضعیف باشد اما از نظر سئو تاثیر خیلی خوبی دارد زیرا در نگاه اول کاربر یک ویدیو می بیند که کافیست فقط 20 ثانیه از ویدیو را مشاهده کند و این ویدیو هم حجم بسیار کمی دارد. سایت هایپرفالو از همان اول قالب خود را با المنتور ساخته و در حال حاضر هیچ آپدیت خاصی بر روی این قالب اعمال نشده اما برعکس سایت مکس نامبر این سایت توضیحات به شدت گسترده ای دارد، علاوه بر پادکست 30 دقیقه ای و ویدیو 2 دقیقه که در صفحه اصلی وجود دارد می توانید توضیحات بیشتری درباره اینستاگرام و آموزش اینستاگرام در این سایت مشاهده کنید.

خدمات سایت هایپرفالو:

سایت هایپرفالو خدمات فالوور، لایک، کامنت، بازدید و... اینستاگرام ارائه می دهد که در صفحه خرید فالوور اینستاگرام خود را اینگونه توضیح داده است: با افتخار سایت هایپرفالو بیش از 6 سال است که فعالیت خود را در زمینه خدمات اینستاگرام شروع کرده است، خدمات از جمله خرید فالوور، لایک، بازدید، کامنت، تبلیغات انبوه اینستاگرام و… است که تا الان بیش از 83 درصد کسانی که از ما خرید کرده اند تبدیل به مشتری دائمی سایت ما شده اند، این صفحه را کامل و با دقت مطالعه کنید تا هم با سوابق سایت ما و هم نظرات مشتریان سایت آشنا شوید، در این صفحه اطلاعات مفید زیادی هم در رابطه با پیج اینستاگرام و خرید فالوور توضیح داده ایم که قطعا برای شما مفید خواهید بود.

چرا فالوور اینستاگرام بخریم؟

خرید فالوور اینستاگرام فواید بسیار زیادی برای پیج شما دارد که در این قسمت به چند موارد از آن اشاره می کنیم، اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید حتما ویدیویی که قرار داده ایم را کامل ببینید. اما درکل شما با خرید فالوور اینستاگرام اعتبار پیج خود را بالاتر می برید، اگر می خواهید از شما بهتر خرید کنند یا مخاطبان جدید بیشتری پیج شما را دنبال کنند، قطعا تعداد فالوور بالا اهمیت زیادی دارد زیرا مخاطب با اطمینان و خونسردی بیشتری پیج شما را فالو می کند یا اگر پیج فروشگاهی دارید از شما خیلی راحت تر خرید می کنند البته این بستگی به نوع فالوور های شما هم دارد که در همین صفحه درباره این موضوع هم صحبت خواهیم کرد.

منبع: MaxNumber.ir