مزایای سایت فروشگاهی

منتشر شده در: ۲۰۲۲/۸/۱،‏ ۱۰:۲۹

مزایای سایت فروشگاهی

دنیای آنلاین، دنیای بسیار گسترده ای است که از همه جهات در حال پیشرفت می باشد. بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است به طور میانگین افراد حدود هشت ساعت در شبانه روز در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند که یکی از علل حضور آنها خرید کالاهای مورد نیاز است. در عصر حاضر و با ظهور بیماری های واگیرداری همچون کرونا بیش از گذشته استفاده بهینه از فضای مجازی و خریدهای آنلاین اهمیت پیدا کرده است.

بر اساس گفته های بالا، اکثر افراد به کسب و کار اینترنتی روی آوردند و همچنین مدیران فروشگاه ها جهت سود بالاتر، به فکر داشتن سایت و اپلیکیشن فروشگاهی در کنار فروش حضوری خود افتاده اند.

اگر شما کارفرمای محترم در صدد این هستید تا نحوه فروش و تبلیغات خود را به بهترین شیوه تغییر دهید، شرکت تجارت الکترونیک هوشمند سها در این زمینه مشاوره های تخصصی به شما ارائه می دهد. تخصص ما طراحی سایت فروشگاهی است که علاوه بر این در زمینه طراحی و تولید اپلیکیشن های فروشگاهی، کدنویسی و پشتیبانی سایت و همچنین مدیریت اینستاگرام خدمات ارزنده ای را نیز به شما ارائه می دهیم.

اگر به فکر طراحی یک سایت و یا اپلیکیشن فروشگاهی هستید و هنوز مطمئن نشده اید از مشاوره رایگان تیم دیجیتال مارکتینگ سها بهره مند شوید کافیست با همکاران من تماس بگیرید و هم از خدمات ما برای طراحی سایت و اپلیکیشن مطلع شوید و هم از مشاوره ما استفاده کنید.

ذکر این موضوع که ما بر روی پکیج طراحی سایت و اپلیکیشن خود تخفیف داریم میتواند مفید باشد همچنین مجموعه ای از خدمات پس از فروش و حین فروش را نیز به شما ارائه میدهیم که هم می توانید در سایت مطالعه کنید و هم از همکاران ما کمک بگیرید

مزایای داشتن سایت فروشگاهی چیست؟

اینترنت ابزاری مهم و اساسی برای جستجو و تحقیق در مورد موضوعات مختلف، کالاها و نحوه خرید آنها می باشد. امروزه اکثر افراد جهت خرید کالاهای مورد نیاز خود ابتدا به جستجو می پردازند و سپس از سایتی که از نظر تنوع کالا و همچنین از نظر پرداخت آنلاین دارای ایمنی است، خرید می کنند.

از مزایای داشتن سایت فروشگاهی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کارفرما و مدیر کسب و کار به صورت شبانه روز امکان فروش دارد.
  •  خرید و فروش دیگر محدود به هیچ زمان و مکانی نیست و به عبارت دیگر امکان گسترش جغرافیایی و معرفی و حتی صادرات محصول به کشورهای دیگر وجود دارد.
  • پرداخت ها به راحت ترین شکل و به صورت خودکار برای کاربران قابل انجام است.
  • به دلیل دسترسی آسان و راحت، می توان مشتریان ثابتی از تمام تقاط کشور و یا حتی دنیا داشت.
  • امکان تولید محتوا و یا ارائه کاتولوگ اینترنتی جهت کسب اعتماد مشتریان وجود دارد.
  • صاحبان کسب و کار آنلاین دیگر در مورد پرداخت اجاره بها و یا هزینه های اضافی مانند مالیات نگرانی ندارند.
  • بازاریابی به صورت راحت تر و سریع تر انجام می گیرد. داشتن وب سایتی با امکانات ویژه موجب می شود که افراد سایت فروشگاهی شما را به یکدیگر معرفی کنند و در نتیجه جذب مشتری سریع تر صورت می گیرد.

لازم به ذکر است که داشتن سایت فروشگاهی نسبت به اپلیکیشن ارجحیت بالاتری دارد، زیرا که امکان اضافه کردن امکانات متعدد در سایت بیشتر می باشد. ولی اگر شما در صدد تبلیغ بیشتر و فروش بالاتر هستید، حتما سه گزینه سایت فروشگاهی، اینستاگرام کاری و اپلیکیشن را در کنار یکدیگر داشته باشید.

هزینه و قیمت طراحی سایت فروشگاهی

در دنیای کسب و کار اینترنتی، هزینه کردن برای طراحی سایت فروشگاهی یک نیاز اساسی است، زیرا که سایت و یا اپلیکیشن فروشگاهی معرف برند و کسب و کار شما می باشد. قیمت طراحی سایت فروشگاهی دارای نرخ ثابت نمی باشد. هزینه می تواند بر اساس فاکتورهای مختلفی همچون موارد زیر متغیر باشد:

  • سیستم مدیریت محتوا یا بک اند سایت
  • نوع طراحی و گرافیک سایت
  • تجربه شرکت طراحی سایت

نکته ای که در اینجا قابل ذکر است، این می باشد که شما به عنوان مدیر فروشگاه و یا صاحب کسب و کار باید با توجه به نحوه رقابت در بازار، وب سایت فروشگاهی اختصاصی با طراحی منحصر به فرد و متناسب با برندتان برای خود داشته باشید و از تیم قوی و حرفه ای جهت انجام این کار بهره ببرید.