پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران و کرج چگونه انجام می شود؟

منتشر شده در: ۲۰۲۲/۱۱/۱۴،‏ ۱۱:۴۷

انجام ارزان قیمت پیچ و رولپلاک انواع نماهای سنگی میهن راپل در تهران و کرج

هر نوع روکش ساختمانی اعم از نمای سنگی و غیره دارای ویژگی ها و الزامات خاص خود است. معمولا بخشی از الزامات آنها به مقاوم سازی با  پیچ و رولپلاک سنگ نما  مربوط می شود.

مقاوم سازی نما

با کمک سنگ ها می توان طرحی زیبا برای نمای خانه خود ایجاد کرد. اما برای اینکه چنین نماهایی دوام زیادی داشته باشند، رعایت تکنولوژی نصب بسیار مهم است.

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که ابتدا سنگ نماها محکم به دیوار بچسبند. برای اینکار باید از ترکیب چسب و بتن مناسب برای هر نوع سنگ نما استفاده شود.

به هر حال، نماهای سنگی می توانند کلینکر، سرامیک، ساخته شده از سنگ طبیعی یا مصنوعی، ساخته شده بر اساس شن و ماسه سیمان باشند.

نما سازی با سنگ می تواند یک دیوار مسطح و غیر قابل توجه را به یک شاهکار معماری بدیع تبدیل کند. اتمام نما با سنگ به صورت جدی و طولانی انجام می شود. سنگ هایی که استفاده می کنید باید برای استفاده در فضای باز طراحی شده باشند.

اگر می خواهید یک نمای تهویه شده و مقاوم ایجاد کنید، پیچ و رولپلاک سنگ نما می تواند ایده آل ترین پیشنهاد برای شما باشد.

تکنسین های این مجموعه قادر هستند با کمک سیستمراپل و با استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما انواع نماهای سنگی را هر مقدار ضخامت در محل خود تثبیت کنند تا شاهد ریزش سنگ نمای ساختمان نباشیم.

اگر موقعیت ساختمان شما در تهران و کرج قرار دارد، ما آماده هستیم با تخفیفات مناسب و با یک قیمت عادلانه آن را برای شما مقاوم سازی،آب بندی و حتی نما شویی کنیم.

پیچ و رولپلاک نما

نحوه مقاوم سازی و جلوگیری از ریزش نمای سنگی

اگر تصمیم به پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران و کرج دارید و می خواهید با چگونگی انجام آن آشنا شوید، ما در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

صرف نظر از متریال دیوار، نمای سنگی باید با اتصالات انعطاف پذیر به دیوارها متصل شوند. چندین اتصال انعطاف پذیر برای این کار وجود دارد که قابل قبول ترین آنها پیچ و نیز رولپلاک است.

امروزه ما در کرج و تهران، کار مقاوم سازی نما را با استفاده از روش دسترسی طناب انجام می دهیم که یک روش بدون داربست است.

در این روش که راپل نام دارد ما بدون ایجاد داربست و بدون هیچگونه هزینه اضافه و در کوتاه ترین زمان از نما ساختمان شما آویزان می شویم تا اقدام به پیچ و رولپلاک سنگ نما جهت افتادن سنگ نمای ساختمان کنیم.

کار در ارتفاع سخت است اما همه تکنسین های ما با آگاهی قوی از ایمنی کار روزانه خود را انجام می دهند. ما در صورت لزوم بیمه ارائه می دهیم، اما عملکرد بدون حادثه را حفظ می کنیم و از مشتریان خود در تهران و کرج تمجید بالایی دریافت می کنیم.

کار در ارتفاع نیازی به داربست ندارد، بنابراین بازرسی های نما ساختمان را می توان راحت تر از قبل انجام داد. لطفاً قبل از بروز ناهنجاری در دیواره بیرونی از بازرسی های منظم استفاده کنید.

 

سیستم راپل

در انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما ما به شکل زیر عمل می کنیم:

  1. ابتدا سیستم راپل را متناسب با ارتفاع و مساحت نما با ایمنی بالا راه اندازی می کنیم.

  2. میزان ضخامت سنگ نما و طول و عرض آنها را برآورد می کنیم.

  3. متناسب با ضخامت و طول و عرض سنگ نما، یک پین لنگر (پیچ ضد زنگ) با طول مناسب انتخاب می کنیم تا سنگ نما در جای خود تثبیت شود.

  4. با مته کم لرزش سوراخ مورد نظر را بر روی سنگ نما ایجاد می کنیم البته با قطر مناسب.

  5. لرزش کم امکان حفاری بدون ترک خوردن سنگ نما را فراهم می کند.

  6. ما سر و صدا را برای ساکنان در نظر می گیریم و از مته هایی استفاده می کنیم که صدای کمی دارند.

  7. در مواقعی رزین اپوکسی مایع به بخش سوراخ شده تزریق می کنیم.

  8. سپس یک رولپلاک را در درون سوراخ ایجاد شده در نمای دیوار قرار می دهیم.

  9. یک پیچ با طول مناسب را انتخاب و به عنوان لنگر وارد سوراخ دیوار می کنیم.

  10. با یک چکش پلاستیکی به آن ضربه می زنیم، رزین اپوکسی سرریز شده را تمیز می کنیم.

  11. از یک پوشش خمیری شکل که متناسب با رنگ سنگ باشد نیز استفاده می کنیم تا سوراخ ایجاد شده پوشیده شود.

پیچ از فولاد ضد زنگ و رولپلاک از برنج یا پلاستیک ساخته شده است، بنابراین جای نگرانی در مورد زنگ زدگی یا خوردگی وجود ندارد.

پیچ و رولپلاک نما

اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران؟

آیا مشکلاتی مانند ترک و شکاف، ریزش سنگ نما، درز رطوبت در ساختمان ها دارید. ما در این شرکت به شما در نماشویی، ریزش سنگ نمای ساختمان، آب بندی نمای ساختمان، تعمیر و نگهداری ساختمان کمک خواهیم کرد.

ما در موارد زیر بهترین خدمات را به شما ارائه می دهیم:

  • سایت هایی که به دلیل خطر افتادن سنگ نما ها و غیره، نیاز به واکنش اضطراری دارند.

  • مکان هایی که فضای بین ساختمان ها بسیار باریک است.

  • مکان هایی که نمی توان در آنجا از داربست استفاده کرد.

روش دسترسی با طناب یک روش جدید و کارآمد است که از طناب برای بازرسی دیوارهای بیرونی ساختمان ها و انجام تعمیراتی مانند رنگ آمیزی و تعمیر نشتی باران، آب بندی، مقاوم سازی استفاده می کند.

روش راپل یک روش پیشرفته است که امکان کار ایمن، کارآمد و کم هزینه را در مکان های سخت و کارهای جزئی در مقایسه با کار نصب داربست فراهم می کند.

راپل

استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما یک بخش ضروری برای محافظت از ساختمان است. ساختمان هایی که به مرحله نهایی ساخت و ساز نزدیک می شوند، یا ساختمان هایی که سالها از زمان ساخت آنها سپری شده است می بایست با یک تکنیک مناسب مانند پیچ و رولپلاک از ریزش آن جلوگیری کنند.

محافظت در برابر تأثیرات منفی و خارجی بر ساختار سازه یک امر مهم به شمار می رود. ما در این راه و با یک هزینه عادلانه به شما کمک می کنیم تا به خوبی در برابر چنین تاثیراتی از خانه خود محافظت کنید.

اجرای پیچ و رولپلاک نما، هزینه زیادی را طلب نمی کند، بنابراین می توانید با ما تماس بگیرید تا تکنسین های ما در هر جای تهران و کرج که حضور دارید به شما کمک کنند.

 

منبع سایت : عایق نمای ساختمان